Kunden i centrum

Vissa företag vet verkligen hur man sätter kunden i centrum. Inför köpet av cykelramen Surly 1×1 skickade jag några frågor till Cyclecomponents. Jag kanske ställde mina frågor på ett obegripligt sätt, för vi missförstod varandra, jag och killen på CC. Helt plötsligt ringer det i telefonen, och det är han på Cyclecomponents som hellre ville ta det på telefonen än via epost. Så vi redde ut allting. Hur många företag gör så, ringer upp sina kunder oombett för att reda ut saker? Det är seriöst!

Imorse ringde jag Dr Spoke för att höra när de öppnar. Fick beskedet att de öppnade tolv och då klockan bara var elva var det tyvärr för sent för min plan, så jag tänkte att jag tar det nån annan gång. Klockan sjutton ringer Phil på Dr Spoke. Han var på väg hem och undrade om jag var på väg, så jag inte skulle komma till en låst cykelverkstad. Det är verklig och äkta omtanke om sina kunder! Jag blev riktigt rörd av omtanken.

En del företag vet verkligen hur man gör för att sätta kunden i centrum. Gynna dom, jag gör det!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.